02:16 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سایپا دیزل

تولید خودروهای سنگین افزایش یافت
پایگاه خبری راد: اردیبهشت ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین ۲۲.۳ درصد افزایش یافت.
ادامه احتیاط در معاملات بازار سهام/ تاثیر کاهنده نفتی‌ها بر نوسانات شاخص
پایگاه خبری راد: معامله‌گران بورسی امروز با احتیاط به داد و ستد اقدام کردند اما درنهایت فشار عرضه در برخی از سهم‌ها سبب کاهش نماگر اصلی بازار سرمایه شد.
سنگین‌وزن‌های خودرویی در مسیر رشد تولید
پایگاه خبری راد: فروردین‌ ماه امسال تولید انواع کامیون به طور میانگین ۲۳.۷ درصد افزایش یافت.
 گزارش ارزشیابی کیفی خودروها منتشر شد+جزئیات
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در بهمن‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 8 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای ایران
پایگاه خبری راد: سایپا در راستای طرح ریاست محترم جمهوری در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای و درون شهری برنامه ریزی لازم را انجام داده و آماده اجرا کردن طرح مذکور است.
سایپادیزل برترین شریک تجاری ولوو تراکس
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام شرکت ولوو تراکس سوئد، شرکت سایپادیزل نماینده انحصاری تولید کامیون های ولوو در ایران، به عنوان برترین شریک تجاری ولوو در منطقه خاورمیانه، شرق و شمال آفریقا معرفی شد.
تولید کامیون در دو شرکت متوقف شد
پایگاه خبری راد: آذر ماه امسال تولید انواع کامیون در دو شرکت رخش خودرو دیزل و تیراژه دیزل به صفر رسید.
گاو پیشونی سفید خودروهای سنگین!
پایگاه خبری راد: در میان خودروهای سنگین تولیدی در آذر ماه امسال تنها یک کامیونت در پایین‌ترین سطح کیفی قرار گرفته و مابقی سطوح کیفی نسبتا مناسبی را کسب کرده‌اند.
تولید خودرو در کشور افزایش یافت
پایگاه خبری راد: در 9 ماهه امسال یک میلیون و 103 هزار و 631 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که با توجه به تولید 950 هزار و 210 دستگاه خودرو در مدت مشابه سال گذشته، 16.1 درصد افزایش داشت.
لیست خودروهای ستاره دار آذرماه
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آذرماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین پنج خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
کامیون های «ولوو» با مدل 97 به بازار می آید
پایگاه خبری راد: سایپا دیزل موفق به اخذ مجوز شماره گذاری و صدور سند مالکیت خودرو با مدل 1397 برای گروه محصولات ولوو شد.
ستارهه دارهای خودرویی را بشناسید
پایگاه خبری راد: بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در آبان‌ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
تاریخچه ورود کامیون های ولوو به ایران
پایگاه خبری راد: قبل از همکاری مشترک ولوو و سایپادیزل در اوایل دهه 80 میلادی، این کامیون ساز اروپایی در بین سال های 1972 تا 1984 نیز کامیون های خود را در ایران مونتاژ کرده است.
حضور بلندمدت در بازارها را با ارتقای کیفی دنبال می کنیم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ولوو تراکس سوئد گفت: ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی، عامل اصلی تداوم حضور ولوو در بازارهای جهانی و حفظ سهم است و مطابق راهبرد این شرکت، رضایتمندی مشتریان از محصولات باید بیش از سایر رقبا باشد.
ولوو برای سرمایه گذاری های جدید در سایپا دیزل برنامه دارد
پایگاه خبری راد- مدیرعامل ولووتراکس گفت: سایپا شریک مهمی برای شرکت ماست و اگر قرار به سرمایه گذاری جدید در ایران باشد تنها از طریق سایپا دیزل رخ خواهد داد.